Bebis12929e apikobal diye bi ilaç yazdı bana bide parol verdiler ama bol sarımsaklı tarhana içtim nane limon xencefil içtim 37 haftadayım. vicks varya tüm vücuduna sür sonra gir yorgan içine terle öldüm öldüm dirildim perişandan da beterdim şuan yine hastayım ama hafifledi acile git serum da takarlar içinde vitamin olur biraz iyi olursun