Nurekinn 39+6yım Kızlar 3 gündür çok yürüyorum 4 gün önce hamama gittim şuan sancılarım var sizce nstye gitmeli miyim meryem ana eli otu kullanan var mı?
Nur_3502 Meryem ana otu iyi diyorlar vende ilk gebelikte kullandım sancı başlayınca hastaneye görünün bir bence