cansualtikulac Kızlar geçen ay düşük yaptım doktorum 1 Regl gör korunma demişti öyle yaptım kendi kendine düştüğü için Şuan 6 gün var 2. bata şüphelerim vardı test yaptım beta vericem çıkar dimi burda çıktığına göre
minikmucizeemaak cansualtikulac Bize de nasip olsun bu tabloyu görmek inşAllah🙏🏻❤️ Hayırlı olsun umarım bebiş seninledir canım benim
Kubra00111 cansualtikulac var gibi görünüyor bide kan tahlili verin , darısı bize ve tüm isteyenlere olsun
cansualtikulac Tuana34 inşallah kuzum inşallah hem seviniyorum hem korkuyorum aynı şeyleri yaşamaktan
Aysegul-ugur Maşallah burda var gibi görünüyor. Zaten ilk önce kana geçtiği için çıkar. İnşallah vardır şimdiden hayırlı olaun ☺
Hatice_1241 cansualtikulac seninle aynıyız cnm kalp atışını duydunmu ben 4+4gunluktu gittim keseyi gördük
Sibel_72 Regl 6 gün var suan gözüküyor benımde öyle idi bence hemen kan verme değer düşük çıkınca doktorlar baş agrıtıyor bence regl günün ya da 2 gün kala kan ver hayırlı olsun inşallah
Patito__ cansualtikulac ilk bes dkkda cikti ise gebelik testi pozitif görülüyor cnm ama ikinci test ve ozellikle kan daha kesin sonuc olur.Rabbim insalalah saglikla nasip etsin herkese aminň