Merve997788 Elifff7272 benim de düşük tehlikem var ve belim bazen ara ara ağrıyor yarın doktor randevum doktorun bel ağrısı için ne dedi canım
tlhmrv Elifff7272 canım düşük tehlikem yoktu yine belim ağrıdı hatta yakinlarimda da bu ağrıyı çeken çok oldu .. ilk dönemler o bel ağrısı oluyo Kasık.agrisi oluyo korkma
Aydan09 Elifff7272 iyi sevindm gecmis olsun dikat et dinlenmene bak moralini yuksek tut bebekle konus karnini oksayarak senj duyuyor
Elifff7272 Merve997788 yani benim belim ağrıyınca düşük tehliken var ondan ağrıyo dedi ama korkutma kendini gebelikte illa ki oluyo düşük tehliken olduğunu ne zaman öğrendin ilaç kullanıyor musun
Merve997788 Elifff7272 geçen hafta öğrendim tabi canım ilaç ve iğne kullanıyorum düzenli leke kanamam durdu kullandığım günden beri yarın da doktor randevum var zaten bir kere oldu bel ağrısı o da iki gün önce ama insan işte korkuyor malesef :(
Merve997788 Elifff7272 hayır canım sadece silik kahve rengiydi bir kere geldi zaten doktor kese biraz aşağı da dedi yinede iğne ve ilaç verdi yarın kontrolüm var dua edin lütfen hayırlı haberler alayım 🤲 hepimiz alalım inşallah