incikinannesi Rabia_53 ortalama o civarda oluyor zaten canım az olsa doktorun uyarırdı herhangi birşey dedi mi benimde 35+3 de 2500
selinsmother Rabia_53 sağlıklıysa çok olmaması daha iyi çıkarması var bide bu bebişi☺️ 38-40 haftalarda 3 kilonun üstünde doğar
strawbery Rabia_53 canim doktorun bi uyari yapmadiysa normal demekki ve son haftalar dahada kilo aliyorlar zaten korkma sikinti yapma kendine bunu dogumuda var orayida dusun🙂
Selin22 Az olsa doktorunuz söylerdi. 2800 doğum kilosu yeterli diyorlar bence onu da geçer gönlünü ferah tut son haftalarını stresle geçirme 🥰