33+2 deyiz. Bizimki dönmüş kafa aşağıda popo yukarıda ayaklar sağda çıktı ultrosanda. Tek sorunum kum döküyormuşum.nts de sancım çıktı ama oda kumdan herhalde. 4 serum yiyince kendime geldim☺️ hareketlerinide hep sağda ve popoyu yukarı kalkınca oluyor. Şükür keyfi yerindeymiş kızımın☺️