Beyzayasar43 17+2 den merhaba,üç gündür falan seyremelerini hiç hissetmiyorum öncesinde göz segirmesi gibi pıt pıt hissediyordum üç gündür hiç yok sizce normal mi ve karnımın altı çok ağrıyor başınızdan gecti mi
Allahkahretmesin1 Beyzayasar43 ben 16 da pıt pıt hissetmeye başladım şimdi 22 haftalığım son 1-2 haftadır her gün düzenli hareket ediyor onun öncesinde bir gün hissedersem 2-3 gün hissetmiyordum
Beyzayasar43 Allahkahretmesin1 karnım sertleşti son iki gündür ve ağrıyor birtane düşük yaptım korkuyorum acaba bişey mi oldu diye bişey olsa belirtisi olurdu değil mi
Allahkahretmesin1 Beyzayasar43 benim gebeliği öğrendiğimden beri aşırı bel ağrım vardı kasıklarımda da hafif hafif ağrılar oluyordu sürekli ama yine de için rahat etsin diye bir git istersen acile