Happybiz Kızlar merhaba, Doktorum normal doğumda kullanmak için Gynotal kayganlaştırıcı jel istedi. Bu jel sayesinde doğumun daha kolay ve biraz daha hızlı olduğunu, perineyi koruduğunu söyledi. Daha önce kullanan, fikir sahibi olan var mı?
Balbebek012 Happybiz böyle bir şey varsa neden diğer doktorlar da söylemiyor ki 🤷♀️ kaç haftalık hamilesin canım sen deneyecek misin işe yararsa lütfen yaz biz de kullanalım🎈
usenmedimyaptimbirvelet Happybiz hayır hiç duymadım benim doktorum gidip gelip zeytinyağı sürdü galiba onunda etkisi var 8 dkda doğurdum
Seval2468 Happybiz takip ettiğim bir bayan doktor sürekli bu ilacı öneriyor. Her doktor söylemez ama siz bildiğinizi ve kullanılmasını istediğinizi belirtin diyor
Happybiz hayalperest2310 bende ilk defa duydum. Özellikle birkaç kez söyledi doktor, bunu mutlaka istiyorum falan dedi. Umarım kullanan birileri vardır
Happybiz hayalperest2310 merhaba, happymom a geçmeden yazayım dedim. Normal doğum için jeli kullandık ve 3 saatte suni ile 8 cm açıklığa ulaştık. Ama bebeğin omuzlarını çıkmama riski vardı 4 kilo olmuş o yüzden 8 cm den sezeryana alındım mecbur. Ben jelin ise yaradığını düşünüyorum ama tabi yüzde yüz bisey diyemem. İlk doğumunda akşama kadar sürmüştü açılma. Hayırlı doğumlar diliyorum
Happybiz Balbebek012 ilk doğumumda banada söylememişlerdi. Şuan ikinci gebelik ve doktor her doğumunda kullandığını söyledi. Şuan 34 haftalık hamileyim ama siz alın yanınızda bulunsun. Doğum başladığında kullanıcam dedi. Alırım büyük ihtimal ama kullananların tecrübesini duymak daha iyi olur. Tecrübe edince yazayım🌸
Happybiz Balbebek012 merhaba, happymom a geçmeden yazayım dedim. Normal doğum için jeli kullandık ve 3 saatte suni ile 8 cm açıklığa ulaştık. Ama bebeğin omuzlarını çıkmama riski vardı 4 kilo olmuş o yüzden 8 cm den sezeryana alındım mecbur. Ben jelin ise yaradığını düşünüyorum ama tabi yüzde yüz bisey diyemem. İlk doğumunda akşama kadar sürmüştü açılma. Hayırlı doğumlar diliyorum
hayalperest2310 Happybiz aynn madem böyle birşey var bende söyleyeyim bari ya da doğum başlayınca evde sürüp sürüp gideriz 😂😂😂
Balbebek012 Happybiz canım kullanırsan mutlaka yaz tecrübeni inşallah sen de kolay doğurursun iyi ki buraya yazdın sayende öğrendik benim şimdi 2.gebeliğim doktorum ilkinde estetik dikiş yaptı dikiş yeri belli bile değil çok şükür ama böyle bir şey varsa bence hepimiz faydalanalım❤
Happybiz usenmedimyaptimbirvelet darısı bize olsun inşallah 🤲 umarım faydası olan bir üründür. Açılmanın hızlını arttırsa bile yeter. Deneyip göreceğim bakalım
Happybiz Balbebek012 bende çok merak ediyorum cidden etkisi olan bir ürün müdür diye. Benim ilk doğumum kötü geçmişti o yüzden mutlaka deneyip tecrübelerimi aktaracağım. İnşallah etkisi olan bir üründür. Doğumdan sonra yazarım 🙏
Happybiz hayalperest2310 doktor doğum başladığında ben kullanıcam yanında bulundur mutlaka dedi ama bende sizin gibiyim hiç bir bilgim yok.. inşallah etkilidir de az da olsa kolay doğum yapmamıza Yardımcı olur🙏
Happybiz Seval2468 çok teşekkür ederim paylaşım için. Çok merak ettiğim bir konu ve kimse duymayınca etkili olur mu diye tereddütlerim vardı. En azından denemiş olurum kaybedecek birşey yok sonuçta🙏
Happybiz Gececat1 ben eczaneye sordum stokta var dediler. 300 tl gibi bir fiyatı varmış. Yazdığım ismi söylerseniz yardımcı olacaklardır. Keşke hastaneler kendileri temin edip faturalandırsa.
Balbebek012 Happybiz çok teşekkür ederim çok sağolın 🎈 size de hayırlı olsun sağlıkla büyütün inşallah