Canım ben uygulamadan hamile kalabileceğim günleri takip edip emin olmak için de ovulasyon testi yapiyodum, aynı gebelik testi yapar gibi ilk idrarla yapiyodum, eğer iki çizgi de tam belirgin ve koyuysa o gün yumurtlama var demek oluyor, o günü takip eden günlerde de aynı işlemi uygulaman gerekiyor ama bence boşuna stres yaratıyor, doktorum bana böyle şeylerle strese girmemem gerektiğini söylemişti, gerçekten de ne zaman kendimi rahat hissettim o zaman hamile kaldım. Bir de bu testlerle beraber sanki bu iş görev haline geliyor gibi ve artık soğumaya başlıyorsun, bu tabi ki benim düşüncem ama sağlıkla ilgili herhangi bir sıkıntınız yoksa kendini rahat bırak ve pozitif düşün o zamanını biliyor inan.