Annesiebeolanbikuzucuk
Merhaba bana da 21 haftada 11mm ve 1.5 cm açılmayla dikiş atıldı. Keseye değme ve bebeği kaybetme ihtimali vardı . Çok çok zor günlerdi , hiç kıpırdamadan yattım aylarca , şimdilerde en fazla evin içinde 5 dk filan dolanıyorum. 32+4 oldum . Bu günekadar iyi geldin dedi doktor . Yaklaşık 3 ay olacak . Ama geçti o stresli günler.
İnşallah sizin de dikişiniz uzun süre tutar