Minnakelifim Mom534545 benim idrar yolu enfeksiyonu oldu canım sürekli tuvalete çikiyodum doktorum antibiyotik fitil ve krem verdi ama malesef daha gecmedi
Melissssa Mom534545 ilk günden beri illet gibi yapıştı neler çektiriyor bana antibiyotik kullandım fitil kullandım geçmiyor 23 hafta olduk şimdi yine til verdi doktor bakim bir umut inşallah geçer
Ekubraborek Evet canım bendede oldu antibiyotik kullandım sonra geçti fakat tekrar enfeksiyon almaya müsait gebeyken normal dedi doktor.
Mom534545 Ekubraborek bn ikili test için tahlil vermiştim bugün sonuçlar için aradm asistan söyledi ilaç yazıyorm kullan dedi
Ysmn23 Ekubraborek canım.bugun gittim bendede cıktı doktor ANTIBIYOTIK VERDI AZOSILIN seninde mi ayni
Ekubraborek Antibiyotik mi verdi ? Antibiyotikse mutlaka kullanmalısın önlem almalısın ilerlemeden canım kaşıntı yanma vs gibi sonuçlarda olabilir ilerlerse