Kızlar bileniniz var mı? Ben dün Dicle memoriale gittim pek memnun kalmadım iletişim numarası diye hastanenin numarasını veriyor bana güven vermedi pek sanırım ikinciye Diyarbakır memorial de zelal hanım varmış ona gideceğim herkes de övüyor gideniniz var mı? Memnun musunuz?