Selam kızçeler 🥳 30. Haftaya girdim Allah nasip ederse daha da ağırlaşmadan ince işleri bitireyim diyorum ama nereye baksam temizleyesim geliyor bana 9 ay daha verseler bu girdaptan çıkamam 😂 Çöpleri dolapları duvarları aletleri herşeyi sterilize edesim var. Siz neler neler yaptınız bebiş için ekstra öneri bekliyorum gözden kaçmasın listeye ekleyeyim :)
camlar, koltuklar, perdeler, halılar, avizeler listemde adım adım. Birde bizim evde asma tavan var yani tavanın içinde bir boşluk var oraya ışık hattı döşemişler umarım anlatabilmişimdir. Kablolar vs vardır diye hiç oraya giremedim bide yetişmek imkansız ama oranında tozlu olduğunu düşünüyorum. Acaba oraya ne çözüm üretsem? Tozunu almasak bebeğe zararı olurmu? Ellerimden tutun 🙃♥️
Bu iş güç derdi ne zaman bitecek 🤣