Tezgin İyi aksamlar herkese 14 haftama girecem 16 kasımda kontorlum var sızce cinsiyeti doktor acıklar mı erken mı daha
Umutlu2272 Tezgin benim 15.haftamda kız dedi. Ama yine gel yine bakalım dedi. Anlayacağın bebeğin durumuna bağlı.kendini gösterirse bence öğrenebilirsin
Devran Ben 11+4 te öğrendim erkekti ama doktor alışveriş yapma desi kesin olarak 16 da söyliycem dedi şuan 16+3 oldum çarşamba gittim kesin erkek dedi 😊
Tezgin Bu gittiğimde 15 hafta yada 16 oluyor bakalım ultrason fotoda bebek elleri havada bacağı kapalıydı sizce kız mıdır
Seymakayaoglu Slm kizlar bende 5+5 günlük hamileyim bende şimdiden çok merak ediyorum allah hayirlisindan kim kız istoyorsa kız versin kim erkek istiyorsa erkek versin çok çok amin tabiki once saglikli oLsun :)
glsmdncr Benim 13. Haftada kız dedi ama yüzde 55. 15. Haftada yuzde 70 dedi. 17. Haftada yuzde 100 dedi. Dış genital organları 13 le 16. Haftalar arasında oluştuğu için önce kız görünüp sonraki haftalarda oluşum olursa erkek olabilirmiş o yüzden kesin olarak 16. 17. Haftayı bekliyorlar.