zeynozey Zyp-Aslm- 4-5 ay önce bir arkadaşım normal doğum yaptı onun yanındaydım her süreçte hastahaneden ve çalışanlardan çok memnun kaldım. Şuan ben hamileyim 2. sezeryan olacak benim Lale hanıma gidiyorum afiyette doğum yapacağım inşallah 🥰
Zyp-Aslm- zeynozey Teşekkür ederim bilgilendirdiginiz için Rabbim kolay doğum nasip etsin size sağlıkla kucağınıza alın inşallah
zeynozey ssahnss profilime açtığım tartışmalara bakabilir misin? Şuanki güncel fiyatların görselini paylaşmıştım. Haziran da zam gelecekmiş🥲