Kızlar eşimi bugün son eksikler için alışverişe yollayacağım malüm ben hastanede hapisim, 27 Mart 37 hafta planlanan dogum tarihim artık 36 da alalım demez ise. Şu sürt arttırıcı çaylar hakkında ne düşünüyorsunuz kullanan memnun kalan var mı denemek istiyorum çünkü çok fazla kullanan var en azından aklımda kalmaz süt konusunda biraz ikisine yetecek mi diye şüpheliyim yetmese bile olduğu kadar anne sütü alsınlar istiyorum bir çok marka var e bebek, aptamil vs öneriniz varsa alırım kızlar 🤎