Dün akşam elimi yıkamak için banyoya girdim terlikler ıslakmış ayağım kaydı düştüm refleksle nasıl düştüm hatırlamıyorum kendimi gerdim kolum öndeydi popomun üstünde düştüm galiba eşim geldiğinde oturuyodum çünkü ama bi agrı falan yok düşmenin verdiği acı vardı oda anlık gecti uyunca zaten sabah baktım morluk vs bişey yok ama tereddütteyim cok bi agrım yok hastaneye gitme gereğinde bulunmadım bi hafta sonra detaylım var ondan sizce napiç içim rahat değil biraz kızlar