pembiktavsan Eylull1 kahve içerken bu soruya denk geldim 😅 iç kız kahve yasak değil ama bi fincan içmek lazım abartmamak gerekiyor ☺️
Pemberuya Eylull1 benimde canım çok istiyor lakin plesanta aşağıda ve korkuyorum zarar verecek diye 😬 belki de ilgisi yoktur ama