Az önce kontrolden geldim 16+2 deyim her şey yolunda çok şükür :) kasık ağrısı da bel ağrısı da normal dedi doktor tabi şiddetten duramayacak seviyede değilseniz. Ultrasonda 17+2 çıktı hatta ama bu haftalarda hiç önemli değil ½ hafta önde geride olması çünkü max 10-20 gr oynar dedi. Hissetmek için de birkaç haftan daha var ilk gebelik olduğu için dedi :)