Simdi ben ilk gebeliğimi öğrendiğimde 13+1deydi ve açıkçası beklemiyordum hamile olmayı çünkü planlı değildi yani sıkıntı şurada tam adet tarihimi hatırlamıyordum ve doktorun ölçümü bu şekildeydi ben tahmini bir şekilde başka doktora söyledim ordan ilerledik bugün hatırlamadığım adet tarihini bir şekilde eşime söylediğim mesajı buldum ve aralarında cok fark vardı ilk doktor ölçüm yaptığı icin 13+1di daha geri bir tarih normali yani şöyle ben 28 ekim son adet tarihi demişim ama asıl 1 ekim bu durumda da ben çoktan 20 haftalığı geçmiş oluyorum ama ilk doktor ölçtüğü zaman çok kücük ölçtüğü için ve geçen ay kontrolde halen cinsiyeti belirli olmadığı için acaba bebeğimde bir sorun mu var küçücük görünüyor ve cinsiyet söylenmiyor :(