Geçmiş olsun. Ben 26 Ağustos’ta kürtaj olmustum, doktor rahmin kendini toparlaması gerekiyor 2 adet dönemi korunup sonra tekrar hamile kalabilirsin dedi. Ben daha çok bekledim ama tamamen psikolojik olarak iyileşmek için. Şu an 9+6 yız aklımda her an yaşıyor mu? Düşüncesi..