İlk gebeligim tecrubesizim pazartesi günü hastaneye gidicem gidene kadar da tecrübeli annelere sormak ıstiyorum en azından içime su serpilir simdi benim 2 gündür karnim taş gibi ve baya soğuk hic ısınmıyor ve azar azar adet sancısı gibi sancılar geliyordu ama sabit sancılar bende dün dayanamadim acile gittim normaldir diyip serum taktilar serumdan sonra iyi geldi ama karnim cok tuaf anlatamıyorum sanki bebegim aşağıda egilince hissediyorum noye böyle oldu lütfe bişey söyleyin