etkafa Tedirgin olmana gerektirecek bir durum yoktur emin ol için rahat olsun eğer doktorun zaten bi anormallik görmüş olsaydı sana söylerdi bebeklerin kilosunu boyunu ne hamilelikte nede doğduktan sonra kıyaslamam doğru değil bence senin bebeğinin gelişimi boyu ve kilosu normaldir çok çok sağlıklıdır eminim kendini düşünüp üzme korkutma sağlıkla kucağımıza alalım tüm hamişler olarak ☺️💐🥰