Dilaraa23 dün doktor bana aynısını dedi karnın sertleşiyor mu diye bende arada sertleşiyor dedim, dur kız daha erken en azından 15 gün bi dur dedi bu haftalar doğum olursa tam gelişmiyor dedi bende bugün 36.haftaya girdim, gerçektende gün içinde karnım bazen taş gibi oluyor kuzum ya sağa ya sola toplanıyor bende hahh yumurta yaptı yine kendini diyorum 😂 toplanınca karnımın bi tarafı şiş bi tarafı inik oluyo :) ama günde 1 veya 2 kez oluyo sertleşmesi toplanması. Doktor 5 6 saatte bir olmuyosa sıkıntı olmaz dedi demekki sancıyla ilgili bu durum 🤷🏻♀️