Aylimmm gebelik ve gebelik sonrası rapor nedeni ile işten çıkarılırsan işe iade davası açabiliyorsun ve haklı sen oluyorsun diye biliyorum bir araştırın bence. Çoğu iş yeri işe iade davasından korkar.
Bir de gebe olarak çalışırken sanırım 8 saatin üzerinde çalıştaramıyorlar bana 8. Saatin sonunda çık dediler hep.