Kızlar son 3 haftadır ağrılarım arttı bazen dayanılmaz oluyor nefesim kesiliyor gibi en son gittiğim doktor normal dedi ama ağrın oldumu direk gel dedi evde durma dedi normalse niye öyle söyledi progestan verdi bide çok baskı oldu bende doğum yapacak gibi bu arada 32+4