Benim aynı 40+5 te Başlamıştı sancım gece 3 de başladı sabah 8 gibi de suyum geldi ben korktuğun için hemen gittim hastaneye hiç açılmam bile yoktu öyle akşama kadar kendi sancımla birlikte suni sancıda verdiler akşamında 7 gibi doğurdum .. yani diyeceğim o ki senin suyun gelmediği sürece dayanacak gücü kalmadığı zaman git hastaneye 😊