Sakin İlk kez hamilelik yaşayan kızlar gelin toplanalım , 34 olduk , doğum korkusu sardı beni aynı zamanda da aşırı heyecanlıyım , tuhaf hisler içindeyim , bazen hala hamile olduğuma inanamadıgım anlar oluyor , sizde durumlar nasıl 🥰
Aslhn2101 Sakin selaaam🙋🏻♀️ benimde ilk hamileliğim 29.haftadayım. zamanın bu kadar hızlı geçmiş olması şaka gibi üstelik korkuyorum fazlasıyla 🥺 doğum korkusu, doğum sonrası olacak şeyler bilmiyorum ne düşüneceğimi🤦🏻♀️ ama her anına bin şükür Rabbim isteyen herkese hayırlısıyla versin inşallah 🤲🏻🌸
Momsy410 Sakin benim de ilk hamileligim 🙂 36. Haftadayiz zaman yaklastikca heyecanim artiyor ama korkum yok nedense. Insallah hepimiz kolay dogumlar yapariz
Meli21 Sakin benimde ilk hamileligim son 9 günümüz kaldi tabi nezaman gelecegini bilemiyorum sanki daha uzun bir süre kalacak gibi🥴🥴 artik heycanda gitti gelsede bi an önce artik bi son bulsa bu hamilelik dönemi diyorum resmen hahahah
rncst Sakin benim de ilk hamileliğim 38+3üm isteğe bağlı sezaryen olcam çarşamba gnü. Çok korkuyorum tedirginim süreç ne olcak bekleyip görcez
Sakin Aslhn2101 ben de aynıyım korku , merak , her kafadan bir ses çıkacak lohusalıkta da ayrı dert , ama bebeklerimizi kucagımıza alınca herşeyi unutacağımızı , zorlukları aşacagımızı düsünüyorum 🥰
HilalErel Meli21 aynı durumdayız benimde 9 gün var herkes bu günlerini arıcaksın diyo ama çok yoruluyorum artık çok ağır gelmeye başladı nereye gitsem uyuyasım geliyor 😇
birzarifbagyan Ben ve sanirim bugün dogurucam dünden beri sancilarım var gece 3 ten beride 10 dkda bir 30 sn fln sanci alt karın ve belim anı kasılma tarzında sancı oluyor
Sakin birzarifbagyan ayyy ciddi misiniz 🥰 ne güzel bir an önce zamanım gelse de doğsa diyorum ne kadar korksam da , Allah yardımcınız olaun inşallah 🌸🌸
Sakin rncst ben de normal dogum istedim ama o gün ne olur bilemem tabiki , inşallah iyi geçer iyi düşğnelim iyi olsun. Allah yardımcınız olsun inşallah 🌸🌸
rncst Minikkoalam13 ptesi alalım istersen dedi 38+5 oluyodu ben 39a tamamlıyalım istedim 2 gün dha bekleyelim hocam dedm
Beigebaby Merhaba benimde ilk hamileliğim 29. Haftadayız , zaman nasıl geçti hiç anlamadım daha yeni test yapmış gibiyim 🙈 hem bir an önce bebeğime kavuşmak istiyorum hemde bir tık nasıl olacak korkusu var . Ama iyi düşünelim iyi olsun her şey inşallah . Allah hepimize kolay doğumlar nasip etsin 💞
Sakin Beigebaby benim baya zor geçti , o nedenle çok uzun geldi 🥰 hepiniz ortak duygular içindeyiz , demek ki normal bir süreç yaşıyoruz korkulacak bir şey yokmuş ❤️
Sakin Havvaca tadını cıkarın az daha büyüyünce daha güzel oluyor , bebişle oynuyorum ben sabahları , parmagımı koyuyorum o da tepki veriyor. 🥰
09-11-22 Benimde ilk hamileliğim 17+3 deyiz çok erken olduğu için daha o korkulara girmedim Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Sakin 09-11-22 30.haftadan sonra başladı bende daha cok var diye pek takmıyordum çanta falan hazırlayınca bi gerilme başladı , hatta bir ara çok taktım erken dogum riski oldu kendimi rahatlatıyorum artık bir şekilde doğacak diye ,🥰
Sundus İlk hamileliğim 35+2 deyiz süreç çok çabuk geçti me zaman doğuma geldik anlamadım heyecan endişe korku bir çok duyguyu bir arada yaşıyorum.Normal doğum istiyorum yürüyüş ve squat hareketlerine başladım.Bir yandan doğsun kucağıma alayım istiyorum bir yandan da beni ne bekliyor bilmediğim için endişeliyim.
Sakin Sundus ya ben cok egzersiz spor yaptım erken dogum riskim olunca hepsini yasakladı doktor evden hiç çıkamıyorum , keşke ben de yapabilsem yürüyüş bile yasak 🤰
queenmerve Haftadayım o kadar çabuk geçiyor ki zaman hiç bir şey anlamadım. Bir taraftan doğum korkusu bir taraftan doğumdan sonraki hayatımdaki değişiklikler hakkında endişeliyim. Hiç bir şeyi net kestiremiyorum kafamda şuan. İnşallah herşey güzel olacak inanıyorum 😍
Sevval0308 queenmerve ah hayırlısıyla zaman bize de geçse 🥹22+5 iz bugün sanki.durmus gecmiyorrr sağlıklı olsunlar da gerci
Sakin queenmerve inşallah sağlıjla kavuşuruz bebeklerimize hepimiz , o kokuları icimize çekince hepsi silinecek tüm zorluklar inşallah 🥰🙏
siyahinciii İlk bebeğimi anne karnında 8 haftalıkken kaybettim şimdi 12+6 dayım ELHAMDULİLLAH 1. Trimester bitiyor bunu kucağıma almak istiyorum doktorum çok hareketli bir bebek dedi sadece plesanta previa yız inşaallah bunu da atlatırız 20. Haftaya kadar
Sakin siyahinciii ben de 7 haftalıkken düşük yapmıştım , ikiz bebeklerim vardı 😔 şükür rabbim tekrar nasip etti büyüdük bile , bizimki de çok hareketli ultrasonda zor bakıyoruz maşallah , Allah size de hayırlısı ile kavuşmayı nasip etsin , Allah hepimize evlatlarımızı bağışlasın 🙏🥰
EfnanUmay23 Sakin Bugün itibariyle 39 olduk bizde 🙈Korku heyecan stres herşey iç içe girdi bir yandan kavuşacağımz için çok mutluyum bir yandan da nasıl doğcam diye düşünüyorum 😂Allah’ım hepimize sağlıklı rahat doğumlar nasip etsin inşallah 🥺
Sakin EfnanUmay23 ay sizin çok az kalmış maşallah , sağlıkla gelsin kuzucuk 🥰 ah o korku ah o heyecan hiç geçmiyor ve gün gün artarak çoğalıyor 🥰
Marlaaaaaaaaaaaaaa 13 haftalık hamileyim ve bebeğim için ilk kez bir şey aldım. Oyuncak:) uyku arkadaşı olarak şirin bir tavşan 🐰 şimdiden eşimle onunla beraber konuşuyoruz. Çok güzel hissettiriyor.Herkese tavsiye ederim
Sakin Marlaaaaaaaaaaaaaa ben de 12. haftada cinsiyet öğrenip ilk 1 tane tulum almıştım gözlerim dolmuştu , sürekli onu seviyordum. 🥰 sağlıkla kavuşun inşallah ❤️🙏