busratekcn canım yatılır deniyor ,bende yüz üstü yatmaya çok alışıktım yinede yan yatmaya özen gösterdim ve alıştım da hem inan yan yatmak daha rahat hissettiriyor yani ben bebeğimle yan yana yatıyor gibi hissediyorum 🥰 zaten şimdiden alışman senin için de bebiş için de daha iyi olur diye düşünüyorum😘