Sefanur_00 iki ay dediğin nedir ki? Ben de aynı şekilde düşük yapıp kürtaj oldum bana da aynı süreleri verdiler. Demek ki doktorların bir bildiği var rahmin toparlanması ve daha sağlıklı bir gebelik için bu şekilde öneriliyor. Hatta bana daha hızlı toparlanması için spor da önerdi, kürtajdan 20 gün sonra pilatese başladım. 2 ay sonraki ilk denememizde hamile kaldım çok şükür. Gayet sağlıklı ve güzel bir gebelik sürecinden sonra da kızımı kucağıma aldım 🤲🏼 darısı size ve isteyen herkese inşallah, ama bence doktorları dinleyin, özellikle sağlıksız gebelik geçirmiş kişiler olarak çok daha tedbirli olmamız gerektiğini düşünüyorum.