Yagmurbasak16 Merhaba hamişler ben 7.haftama giriş yaptım 17 Mart’ta kalp atışını dinlemeye gideceğiz ama günler geçiyor gibi ama geçmiyor gibide heyecandan mı oluyor sizce böyle 🐣🥰
Havvaca Yagmurbasak16 18+6 günlük hamileyim sanki 3 senedir hamile gibi hissediyorum bitmiyor geçmiyor günler kontroller ayda bir oğlumu göremeyince deli oluyorum 😭😭 bir erkeğe bu kadar aşık olacağım aklımın ucundan bile geçmezdi 😂😂
Rabissssscee Yagmurbasak16 15+1′im kocaa 8 sene bu anları bekledimde 2-3 haftayı getirmiyorum. 🥲 Tedirginlik korku cabası tabi 🙃 normal diye düşünüyorum yani normaldir 😁
ArvenMom Yagmurbasak16 27 hafta ve bu saat oldu bel boşluğu omurga bacsk ağrısı uyutmuyo kızım hareketli durmuyo uyumak eziyet gibi sabah 8 9 anca uyumuş oluyorum döne döne yorulurken ahahaha sanırım o haftalarda uyumayı özledim istediğim gibi 😂🤭🙈💖
Yagmurbasak16 Havvaca sorma zaten ayda 1 muayene oluyormuş onu nasıl beklicem hiç bilmiyorum nasıl dayanıcaz keşke bı cihaz olsa karnımıza koyup bebislerimize bakabilsek ahhahhah
Havvaca Yagmurbasak16 ben hastane tipi ultrason cihazı buldum 48 bin TL eşime bana bunu al dedim bu akşam 😂 arabayı satılığa çıkarayım dedi ahahhahahah
bastet Ben de 9. Haftama gircem halaaa görmedim bebişimi, siz yine iyisiniz kızlar ayda bir görme şansınız varr. Ben yurtdışında yaşıyorum hamilelik boyunca 2 kere ultrason hakkı var hala ne kalp atışı dinledim ne bebişi gördüm 😔😅