Kızlar Bn hastanede calısıyorum 2 günde birde tansiyon nabız takip ettiriyorum. Tansiyonum normal cok şükür ama hamileliğimin basından beri nabzım neredeyse cok yüksek nadir 90 civarında. Bazen dinlenme halinde bile carpıntı yapıp 130 a cıktığı oluyor. Yasayan var mı sizce sıkıntı olur mu