Bkg2113 Arkadaşlar selamlar, Dün epidural anestezi ile doğum yaptım ancak bugün inanılmaz baş ve boyun ağrısı yaşıyorum tutulmuş gibi yatamıyorum. Yaşayan var mı geçmesi için ne yaptınız tavsiye verebilir misiniz?
Rabia04_09 Bkg2113 Ben yaşamadım çok şükür ama yaşayan arkadaşım oldu. Bol bol su kahve çay tüketilmesi gerekiyor narkozu atmak için tüketmeyince başa vurabiliyor ama beni daha öncesinde uyaran olduğu için korkumdan fazla fazla su içtim hamd olsun hiç baş ağrısı yaşamadım çok şiddetliyse mutlaka doktorunuza danışın benim arkadaşımın narkozu başına vurmuştu anca serumlarla kendine geldi ondan kaynaklı boyun tutulması da olabiliyor
kbralya01 Bkg2113 yaşadım hatta ağrısından çok ağladım. Tek çözümü 5-6 litre su için narkozu atmak için bol bol kahve nescafe kesinlikle yastık kullanmayın yatarken sıcak bi duş alın sıcak su biraz iyi geliyor. Birde ben artık dayanamayınca bu ağrıya doktorum geralgin k diye bi hap yazdı içinde kafein vardı ilacın onla geçmişti en son isterseniz bi doktorunuza sorun o ilacı zaten reçetesiz vermiyor eczane. Bunları yapıp ilacı da içince 4. Gün geçti ağrısı ama o güne kadar bi allah bi ben bilirim o ağrıyı
Bkg2113 Rabia04_09 kbralya01 Merhaba, araştırdığım kadarıyla işlem sırasında dura zarı delindiyse oradan sıvı aktığı için bu sorun yaşanabiliyormuş. Kendi kendine iyileşebilirken iş daha sonrasında kan yaması dedikleri bir uygulamaya kadar gidebiliyormuş çok çok korkutucu. Dediklerinizi uygulayacağım umarım ek müdahaleye gerek olmadan geçer :(