Elif-kurt25 Bende üniversite mezuniyetimde giyeceğim elbiseyi alırken dolandırılmıştım. Tüketici mahkemesi, cimere, şikayet vara yazdım. Aynı elbiseyi değil ama çok benzerini göndermek zorunda kaldılar. Ve bunları bir yere gitmeden evden yaptım. Sonrasında sadece şikayeti çekmek için emniyete gidip ifade verdim.