Kızlar merhaba hiç ağrısız sızısız suyum gelerek gittiğim muayenede 2 cm açıklığım olduğunu öğrendim sonra doktor suni sancıyla doğumu başlatacağını söyledi hemen çantamı aldım hastaneye 6-7 saat suni sancı aldım açılmam 4,5 anca olmuştu doktorum açılmanın da az olduğunu bebeğin de aşağı inmediğini istersen devam edebeliceğimi ama hemen ameliyata da alabileceğini söyledi ameliyatı kabul ettim. Spinal sezeryanla bebeğimi 10 dkka da aldılar benim dikişlerim çıkmam falan 25 dkka sürdü toplam. Ağrı sızı sorarsanız yalan söylemicem çok ağrım var hatta her zaman normal çok daha iyi bence 🥲
Şimdilik bebekte bende iyiyim sadece akşam 5 de doğdu hala çiş yapmadı onu bekliyoruz emmeye çalışıyor ama tam sütüm gelmiyor uğraşıyoruz bakalım 🥰