Öncelikle cok gecmis olsun herkese Rabbim tekrrni yasatmasin. Dis gebelik te tek taraf yumurtalk tup bolgenizde agri oldumu acaba
Bnde henuz keseyi gormedim ama bu agri bni cok endişelendiriyor dr a gittim henuz kese goreblmek icin kucuk betan dedi o bolgeye bakti bir sıkıntı yok dedi nden agriyor anlamadık ins oyle bir durum deildir sizde varmiydi bole bir belirti :(
Bugun beta verdim duzgun ilerliyor ve lekelenmem yok
AltKarin agrim var ve sol yumrtalk tup bolgemde arada agri oluyor
Daha once iki dusugum var buyuzden fazla endiseliyim :(