RamazanFuLyaUzuner canım bende 36.haftamdayım son 1aydır suyum fazla. Şekerimde yok. Hamur işi, şekerli, hazır gıdalardan uzak durmak gerekiyor. Benim doktorum meyveyi bile az tüketmemi söyledi, Erken doğum riski olabiliyormuş. doktoruna sor o su seviyenin nekadar fazla olduğunu nelere dikkat etmen gerektiğini sana söyler. Rabbim zamanında sağlıklı doğmalarını nasip etsin🙏