Ben oda yapmayı düşünmüyorum, hiçbir şey de almadım daha ama yatak odasına park beşik almayı düşünüyorum bir de şifonyer alıp kıyafetlerini ona koyarım diye düşünüyorum bebekler cok çabuk büyüyor ya abartmaya gerek var mı bilmiyorum her şeyi kısıtlı alıcam ben açıkçası ev bebek eşyası dolsun istemiyorum