Gse2 ilk aylar bio-oil kullandım,sonrasında tatlı badem yağına geçiş yaptım☺️Anneminde hiç çatlağı olmamış benimde hiç yok 36 haftalık olacağım 1 gün sonra. Biraz genetik olduğunu düşünüyorum. Çünkü bende hergün yağlanmayla uğraşmadım açıkçası üşendim 3-4 günde bir sadece kaşıntı için nemlensin diye sürmeye başladım son zamanlar. Çatlağım da olmadı, halâda yok inşAllah da böyle devam eder🙇🏻♀️