Xsare Kızlar 40+3 olduk şunu yaptım da doğum başladı diyebileceğiniz bir öneriniz varmı neler yapılabilir
zeynepnilda12 Xsare sıcak suyla duş almak ve boş bol yürüyüş yapmak dışında diğerleri faydasız ha birde şunuda ekliyeyim hurma yin bol bol doğumu kolaylaştırır🤍
020elvn Xsare benim de kızım nazlıydı 39+4 de Eşimle birliktelikten sonra nişanım gelmişti o gün sancım başladı diğer gün doğumum gerçekleşti. Sonradan öğrendimki spermler doğumu tetikliyormuş.
Ebrusamet07 Xsare bol bol bir yere tutunup comelme hareketi yapın bide zahide küçük diye bir Dr var onda egzersizler vardi
Xsare zeynepnilda12 hurma yiyorum duş ta alıyorum bol bol ama en önemlisi olan yürüyüşü çok aksatıyorum maalesef
Rabissssscee Xsare bir postta ıhlamur’un etkisi olduğunu okumuştum doğruluğunu bilmiyorum ama yanlış yönlendirmek istemem. 🥰 Rabbim sağlıcakla kucağınıza göreceğiniz günleri nasip etsin ♥️
Xsare Rabissssscee ıhlamurun kasları gevşettiğini ben de duymuştum sanki denemek lazım zararlı bişey değil sonuçta ☺️amin inşallah çok saolun 🌸
tosimosi Ahududu çayını okudum bende çok yerde benim ki inşallah dönerde 38 39 ları görebilsek deneyeceğim inşallah :D
Havvaca Xsare bide hurma yemek önemli diye biliyorum canım benim daha 18+6 yolum uzun olduğu için çok bilgim yok
Ebrusamet07 Xsare benim doktorumda ilişki önermişti rahim ağzını yumusatiyor ve doğumu kolaylaştırıyor diye dr yasak koymadiysa korkulacak bisey yok
Xsare Ebrusamet07 ya ben ilk gebeliğim de korunmasız ilişkiden enfeksyon kaptım 15 haftalık ölü doğum gerçekleşti ondan korku kaldı canım benimki biraz panik atak oldu artık