Ben iki ay hamile olduğumu anlamadım çünkü iki üç ayda bir adet oluyordum pcosluyum. İki ay boyunca da kasik agrisindan öldüm. Ha bugün ha yarın adet olucam diye diye gün saydım ağrım oldukça. Meğer hamileymisim . Yani normal bence ağrılarınızin olması. Yine de doktora gittiğiniz de belirtin doktordan alın net cevabı ki içiniz gönlünüz rahat etsin 💙💙