Meryem_duzen Kızlarrrr Beşik öneriniz nedir ? Park beşik düşünüyorum ama hangisi ? Uygun olursa sevinirim 🤗
nk718 Meryem_duzen biz meltem den seçtik anne yanı beşik ablam kullanıyor o çok memnun ben park beşiğe Bi türlü ısınamadım belli iyidir ama 🤭😬
SeAsNu Meryem_duzen yeni doğan için pek kullanışlı değil ben alıp sattım pratik sallanan anne yani yada normal sallamalı cibinnikliler iyi oluyor yazın filan çok rahat 👍