Linasel insanlar bana bakıp senin doğumuna daha var burnun şişmemiş diyorlar anlamadım 37+1im doğumumun yakın olduğunu nasıl anlarım var mı belirtileri
esraesla Linasel ne alaka herkesin burnu mu şişiyormuş çok saçma benimde mesela elim yüzüm hiç şişmedi Büyük ihtimalle bebek doğum kanalına girince yakın bir zamanda oluyor doğum ben öyle düşünüyorum
Lavinyaa8 Linasel benim doğumdan 10 gün önce düzensiz ağrım ve sertleşmelerim başlamıştı gün icinde fazla toplanip sertlesiyordu ve mide bulantim basladi ara ara bir de kabız oldum
Ebrusamet07 Linasel bebek tek bir yere toplanmaya başlıyor midede gözle görülür boşluk oluyor karın aşağı indiği için baskı mideye değil aşağı bölgeye oluyor hatta kafasıyla vurduğu için baya baya can yakıyor bende bunlar olmuştu
Papatyaa_01 Linasel haydaa bide burun şişmesi mi varmış 😂😂😂😂 burnuma bakar dururum şimdi bunu duydum ya :) gerçi ben daha bugün 36.haftama girdim ama olsun meraklıyım heyecanlıyım doğum ne zaman olcak diye :)
Linasel Yaprakbatgi kanala girince bi değişiklik oluyor mu mesela ben 37yim ama kaburgalarıma ayakları çok batıyor kanala inince rahatlar mıyım acaba
Yaprakbatgi Linasel evet bebek birazdaha asagida oluyo ve karninizin ust kismi biraz rahatliyor karin asagi dusuyor
Linasel esraesla bende gebelikten önce de vardı ama şu sıralar daha da arttı sanki doğumla alakası var mıdır ki
Yaprakbatgi Linasel maalesef oluyor iyce agirlasiyo insan ve agrilar yalanci sancilar cogalıyo tabi herkeste ayni olmayabilir her hamilelik farkli geciyor ama bende boyle oldu
Yaprakbatgi Ebrusamet07 evet bende de şuan böyle tahmini ne zaman gelir bebiş acaba siz dogum yaptiniz sanirsam
Ebrusamet07 Yaprakbatgi herkeste değişik olur eminim ama benim 1 haftayı gecmisti bebegim 7. Ayda dogum pozisyonu almıştı 38+6da dogdu
Tripkolikkkiz Linasel doğum sancısı belden vurur. Kasılmalar olur. Adet olacakmış gibi ağrılar olur. Belli aralıklarla sanci vurmasi. En belirgin doğumu yakın olan özellikler.