Bilge1hira Bende sonunda doğum hikayemi paylaşmaya geldimmm 😂 Kızlar herkez der hamileliğim zordu diye ama benim gerçekten çok zordu ilk hamileliğim de 9. Aya kadar adet oldum resmen hep kanamalı bir şekilde geçti 20 günde bir hastanedeydim riksli gebelikti erken doğar dediler ama 40+3 yatışım yapıldı ve ben 3 gün boyunca suni sancı aldım doğuramadım yani açılmam hiç yoktu balon taktılar daha neler neler kabus gibiydi 3. Günde kızımı kucağıma normal doğumla aldım şükürler olsun ki 😂 Gelelim ikinci doğumuma ve hamileliğime 😂 Hamileliğim boyunca hiç bir kontrole gitmedim ultrason felan çektirmedim yani ama 15 günde bir hastanedeydim bartolin kistim vardı ve hep şişiyordu adım adamıyordum yani 8. Ayda kendiliğinden bitti 😂 Haftada akşam eşimle otururken birden nefesim daraldı nefes alamadım ölecem dedim yani ambulansı aradık hemen geldi gittik hastaneye suyum sınırdaymış o yüzden olmuş ama hemen geçti 1 gün kaldım hastanede o günden sonra her hafta kontrole gittim etrafımdaki herkes doğum yaptı sadece ben kaldım o kadar pskolejim bozuldu ki doğuramayacam diye birde ilk doğum zor olduğu için dedim heralde bu da öyle olacak eşimle kendimizi o kadar hazırladık ki 2 3 günde doğururum diye 😂😂 Neyse 41 haftaya girdik 41+2 de pazartesi günü doktor tamam artık doğumu biz başlatacaz dedi suni sancıyla nasıl ağladım ama korkudan elim ayağım titredi odadan çıktım yatış için evraklar hazırlanacak önce kızımla eşimle yemeğe gittik kızımla vakit geçirdim parka götürdüm felan filan saat oldu 3 evraklar felan 5 de odamdaydım önce nst sonra çatı muayenesi hiç bir şey yok ama bende doğuracak gibi değilim doktorum geldi bu gece ara ara Altan bakacaz ve nst ye kontrol edecez sabah 6 gibi doğum başlayacak dedi dedim tamam 😂😂 Sabah oldu doktor geldi anlattı önce aşama aşama doktora tek sorduğum soru hocam bu hafta sonuna doğururmuyum dedim doktor naptın kaç tane doğuracan dedi güldü 😂😂 o ara herkes güldü ama rezillik yani hahahah 😂😂 Önce suni sancı takıldı yarım saat az bir dozla ilerledi sonra alttan ilaçlı bir bez taktılar rahime ne olduysa o bezden sonra oldu zaten 😂😂 İlaçlı bezi yaktıktan yarım saat sonra sancılar artmaya başladı bir taraftan da suni sancı 1 saat sonra 4 cm açılmam oldu sancım arttıkça ben doğuracam demi hafta sonunu bulmaz kızıma söz verdim dedim doktor sana şu kadar deyim öğlene doğurmuş olursun sadece beni dinle ne dersem yap dedi o şekilde ilerledik açılmam oldu 9 cm artık doğum odasına geçtik çatala oturdum ıkınamadım çok zorlandım ve 15 dakika sonra oğlumu kucağıma aldım Rabbime şükürler olsun 🙏😍 Bu arada yatışımın yapıldığı gün eşim yanımda hastanede kaldı sabah doğumhaneye geçince eşime sen kızımın yanına annemlere git dedim seni bir görsün kahvaltını yap gelirsin akşama doğru dedim gönderdim eşimi 😂😂 Ebemiz kıyafetler için eşimi aradı eşiniz doğum yaptı bebek kıyafetlerini getirin diye eşim demiş yanlış olmasın daha dün hastaneye yattı 😂😂😂 Ebemiz çok gülmüştü kapattıktan sonra doktorlara felan dedi herkez çok güldü 😂😂😂 Bu şekilde doğumum çok kolay bir şekilde gerçekleşti hiç korktuğum gibi olmadı Rabb’im bebek bekleyen herkese sağlıklı sıhhatli doğum yapmayı nasip etsin inşallah hepiniz bir avazda kurtulursunuz 🙏 Çok uzun oldu hakkınızı helal edin 🙏
Eymencan47 Bilge1hira suni sancı nasıl birşey iki doğum yaptım şimdide 37+6 haftalığım hiç almadım bu doğumda alırsam hazırlıklı olayım diye sordum 😥bu arada çok pozitif bir insansınız gerçekten 🥰Allah bağışlasın bebeklerinizi bize de güzel doğumlar nasip etsin inşallah 🤲🏻😇
deryaumay20 Bilge1hira Geçmiş olsun canım Allah analı babalı büyütsün inşallah darısı başımıza bizlere de dua et 🥰❤️
Shura Bilge1hira haline sükredip pozitif kalmanın bir örnegisiniz😄 valla masallah. Demek acılar hepsi göreceli.. siz anlatınca ben streslere girdim bu zamana kadar kendi dogumum hamileligim zor sanıyordum ama olaylara nasıl güzel bakıyorsunuz rahatlıgınız bana feyz olsun kızınızı parka vs götürmüssünüz. Valla ben cok panikmisim onu anladım😂 bazen diyorum altı üstü bi dogum bi kac saat sürüyor kadınlar olarak devlet meselesi niye yapıyoruz cok mu abartıyoruzki..
Asilinannesi16 Bilge1hira Merhaba simdi postunuzu okudum nefes alamıyordum yazmissiniz bende 36+6 yim öğlen nefesim kesildi böyle zorla nefes aliyor gibiydim balkona falan çıktım oturuyorum uzanıyorum gecmiyor sanki soluk borumu tikamislar gibi bi saat falan sürdü simdi bir tik daha iyi nefesim ama hala rahat nefes alamiyorum bide karnım sürekli sertleşiyor bebek ortada toplanip canimi yakiyor sürekli suyum gelmedi nişan da yok erken doğum belirtisi olabilir mi sizce ? Bide adet olacakmisim gibi kasıklarıma ağrılar giriyor onu yazmayı unutmuşum
Bilge1hira Eymencan47 ilk doğumum da bende bilmiyordum hiç nasıl olacak felan her dakika acıdan bagırıyordum yani nst yi çıkardım psikolog geldi anlattı işte dedi suni sancı 2 dakika bir gelir kendini ona göre ayarla 😂😂 İkinci doğumumda hep aklımdaydı psikoloğun dediği ve ona göre davrandım 😂😂 Bende normal sancı nasıl olur bilmediğim için korkutmak istemem tabi iki doğumum da suni sancıyla oldu çok zor duramıyosun yani inşallah kendi sancınızla kendi acılmanızla doğumunuz olur Alla razı olsun canım rabbim tüm çocuklarımızı bağışlasın 🙏 Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah
Damla2100 Eymencan47 her iki dogumumda suni sancı verildi ay çok kötü bı sancı allhim allhim 3.gebeligim nasıl geçicek 😓
Nurdan2021 Eymencan47 tecrübelisiniz baya size sormak istedim 😇 doğumhaneye bebek kıyafetleri hariç kendimiz içinde kıyafet veriyor muyuz yoksa bizim giyimimiz odamıza çıkınca mı oluyor yanıtlarsanız çok sevinirim
Bilge1hira deryaumay20 sağol canım Allah razı olsun Rabbim inşallah ağrısız sancısız bir avazda kurtulmayı nasip etsin 🙏
Keuzun Yaa çok tatlısınız çok güzel bir hikaye maşallah🤲🏻🥰🥰 çok güzel de anı kalmış sizlere ne mutlu ☺️ Rabbim kızınızı da oğlumuzu da sağlıkla huzurla büyütmeyi nasip etsin inşallah 🤲🏻🤲🏻 Benim de 2 yaşına girecek bir kızım var ve şimdi 24 haftalık oğlumu bekliyorum 🥰 Suni sancı ilk doğumumda almadım bende biraz tereddütlüyüm nasıl bir şey bilmiyorum 🙈 oğlunuz kaç kg doğdu merak ettim
Bilge1hira Keuzun yaa çok teşekkür ediyorum en güzel anımdı artık diyorum yarım günde doğurdum 😂 Amin canım Allah razı olsun seninde kızını oğlunu rabbim size bağışlasın inşallah çok kolay bir doğumunuz olur inşallah sağlıkla oğlunuzu kucağınıza alırsınız inşallah 🙏 3610 doğdu oğlum nasıl oldu anlamadım valla sadece 8 kilo almıştım 😂😂
Bilge1hira Shura 😂😂😂😂 gel onu birde bana sor sen 😂😂 düşünceniz çok güzel teşekkür ederim İlk doğumumda 3 gün suni sancı aldım 3. Gün kızımı kucağıma aldım 😂 İkincide de öyle olur diye bekledik 41 hafta olmuştu artık dedim bunuda 4. Gün doğururum heralde 😂😂 Çok zordu hamileliğim o bartolin kisti mahvetti beni kızım çok etkilenmişti son haftalar da hep bekliyorduk ha doğdu ha doğacak 😂 Kızımla eşimle gittim hastaneye ne olur ne olmaz diye düşündüm hep girip çıkamamak var kızım mutlu hatırlasın istedim 😂😂 psikolojim çok kötüydü o zamanlar 😂
Eymencan47 Bilge1hira ah şimdi geldim hastaneden bugün kasılmam oluyordu sık sık acile gittim doğumhaneye gönderdiler açıklığıma baktı 4 cm açıklığım vardı yatış istedi kabul etmedim suni sancı dan çok korkuyorum evde doğum sancısı beklicem 😥😥
Keuzun Bilge1hira Allah razı olsun🥰🥰 oy maşallah ben daha şimdiden 10 kg aldım yandım ki ne yandım😂 kızıma hamileykende çok yerdim toplam 18-19 kg almıştım ama bunda aşırı yiyorum diyorum doymuyorum hiç😀
Handeak LCW onlinede indirim kodum var kullanmayacağım ihtiyacı olan anneler kullanabilirler CRK7E4ZYJ130 390 TL üzeri siparişlerde 130 TL hediye
Keuzun Asilinannesi16 canım kasıklarına giren ağrı düzenliyse ve gittikçe sıklaşıp artıyorsa hastaneye gidersin şuan evde nefes egzersizi squat felan yap yürüyüşe çık biraz havada al iyi gelir inşallah eğer doğum sancısı ise anlayacaksın zaten
Bilge1hira Asilinannesi16 merhaba canım Söyledikleriniz hatta daha fazlasını yaşadım kalp krizi gibi yani nasıl anlatsam nefesim gitti gibi hissettim hep oda suyumun fazla olmasından kaynaklıymış sınırın biraz üstündeymiş 37 haftalıktım o zaman Erken doğum belirtisi olabileceğini sanmıyorum 41. Haftada doğum yaptım tabi kişiden kişiye değişir eğer hala devam ediyorsa acile gidin hemen ne olur ne olmaz
Bilge1hira Keuzun ye kuzum ye ne yemek istiyorsan canın ne çekiyorsa ye bu anın tadını çıkar 🥰 kızımda bende çok yedim gece gündüz fark etmiyordu 20 kilo aldım 3 kilo doğdu 😂 oğlumda doğum yaptığım güne kadar hiç bir şey yiyemedim midem çok yanıyordu canım hiç istemedi bişey 😂 Doğumdan sonra kilolar gider inşallah 😍
Asilinannesi16 Keuzun Düzenli değil ama bazen çok sıklaşıyor ara ara şiddetleniyor sonra sakinliyor yine geçen hafta sancilarim vardi zaten 2 doz ciger geliştirici igne oldum dil altina ilac verdiler bide serum taktilar sabah taburcu oldum o günden beri de her an herşey olabilir korkusunu yaşıyorum herkeste nişan gelmiyormuş bazılarında su sızıntı seklinde ara ara geliyormuş acaba diyorum nisan gelmicek mi suyum ara ara geliyorda anlamiyormuyum diyorum kendime kasılmalar belki ağrısı kaşık ağrısı vs neredeyse hep var korkuyorum ya anlamazsam doğumun başladığını bebeğe bişey olursa diye ondan bu evham 🤷🏼♀
Keuzun Bilge1hira çok şükür kilo derdim yok sadece olumsuz yönü olmasın yeter 🙈 bebişe sağlıklı olsun önemli olan o her zaman 🥰
Merveomrum Kızlar benimde normal doğum olucak 23 günüm kaldı ama biraz korkuyorum ilk hamisligim bide
Yesraan Merveomrum benimde ilk gebeligim olucak heyecan verici korku var bakalım bana neler olucsk 🥰😂