Merhaba Hanımlar. Nasıl başlasam nerden başlasam bilemiyorum.
Tarih=03.03. sabah 07.45 Hastanedeydik Heyecanlanmakla Heyecanlanmamak arasında bişeydim.odama geldim önlüğümu getirdiler Kızım Bana motive oluyo du korkma Anne diye🥺yok kızım dedim Ve bekliyordum bana serum verdiler anastezi dr. Demiş biraz daha bekledim artık saat 9 geliyordu neyse artık sedye geldi ve yatırdılar beni artık ameliyata gidiyordum ve geldim gelmekde olduğum yere orda da bekledim Dr.ameliyTdaydi ben sadece hemşirelere beni bayiltin panik atak var diyorum tamam doktr gelsin soylicem dedi peki dedjm artık anestezi doktru geldi belden bi iğne yavaşça yatırdılar sonra Sontami takdilar korkuyordum beni bayiltmadilar önümü kapatdilar Doktorum geldi bana merhaba dedi tabi doktr gelmeden omuzuma soğuk bişey hissetdim ve işlem başlamış ben hâlâ beni bayiltcaklar umudu bekliyorum yok halsizlestim öyle karnıma bastiriyolar ama hissetmiyorsunuz İyi ki Dedim Bayiltmadilar karnımı salliyolar tabi sallanıyorum fark ediyorum ama ne oluyo diyemiyorum Sonraa bi sess Allah mm dedimm hemşire oğlumla geldi gözün aydın dedi öptüm öptüm yumuşacık hoş geldin oğlum dedim 09.48 oğlum geldi ve götürdüler oğlumu sonra doktorum da gitti kaldım hemşirelere çıt çıt dikiş sesleriydi heralde dikildim sonra başka sedye ye koyup beni odama gotrmek için biraz bekletdiler.Oglum benden önce gelmiş ama solunumdan dolayı biraz ayrı kaldık ben odama geldiğimde yokdu oğlum Sağlıkla kavuştuk Kilosu 3.240 doğdu boyu 50 olduğunu soylediler oğlum geldi emdirdim sütüm geldi uyusuklugum geçti akşam beni kaldırdılar ilk yuruyusum çok iyi geçti 1 saat sonra bende kendim kalkdim yürüdüm Kızlar bol bol Su için Cumartesi oglende cikisim oldu cikdim evimize geldik çok şükür Gelelim Akşama duş aldım almadan önce yaram da bı kan gördüm ilk önce doktoruma sordum duş alsam skinti olur mu olabiliyormuş sızıntı şeklinde sıkıntı olmaz dedi tabi diksimde bant vardı üstüne de su geçirmez bant yapıştırdık öyle dus aldım sonra her ikisini de duştan sonra çıkardık ayy ensemden kafama gözüme bı ağrı saplandı dedim heralde Beyin kanaması geciriyorum Annem ablam yanımdaydi çok şükür iyi değilim diyorum Ablam masaj yapiyo ama geçecek gibi değil düz yatıyorum bişey yok tansiyondan düşündüm değil Narkoz Muş yaşadığım en kotu ağrıydi gece emdirmeye kalkıyorum başım diyerek kalkıyorum 4 gün cekdim tabi acile de gittim ensemi başımı tutarak serum yedim bitti kalkdim anam devam ediyo eve gidene kadar başımi tutarak gdiyorum fayda etmiyo Belden vurulan iğne boşluğu kapanana kadar devam eder dediler kızım da ameliyatdan sonra hiç böyle bişey yaşamadım her doğum farklı olabiliyor şimdi çok şükür 7.gun de Evimi supurdum toz aldım sildim Yemek yaptım ama annem yanımda hep yapma diye kızıyor ama o gidicek yine ben kalicam alışmam gerekiyor.
Kızlar benimde böyle bı ameliyatim oldu 8. Güne girdik çok şükür Rabbim sizide kavuştursun yavrularınıza İnşallah 🤲Samsun’da Anadolu Hastanesi