Aşılamamın 15.ci günü. Bugün kan verdim ve 4.38 çıktı. Hastaneden bir şey söyleyen de olmadı. Adetim 4 gün gecikti. Adet olacakmış gibi hissetmiyorum. Ne yapmalıyım sizce? Beta değeri nasıl ? Adet gecikmesi de var değer de düşük hiç bir şey anlamadım.