Kızlar sanki hiç doguramiycakmisim gibi geliyo içimde kaldı diyorum bazen🤣🤣🤣 tabikide kazasız belasız sağlıkla gelsin bebişim ama artık gelsin yani korkuyorumda normal doğumda sizde benim gibi misiniz yoksa sabirlimisiniz bide ağrılarım çok var ama ortada sancı yok 🙄🙄🙄