Ebruuuu16 çok normal bu ilaçla ya bende ilk gördüğümde çok şaşırmıştım birde afedersiniz o zamanlar bulantılarım çok oluyordu
Tuvalletimi yaparken bir yandan kusmak zorunda kalıyordum çok korkunç zamanlardı ahhaah şimdi çok şükür geçti
Geçen hafta ilacım bittiği için 1 hafta kullanamadım o sürede normale döndü başladığım zaman tekrar aynı siyahlık ve koku geri döndü
Gerçekten garip bir ilaç :D