Butterfly09 Merhaba kizlar acil bakarmisiniz 35 haftalik hamileyim normalde ama bebek 1.2 hafta onden gidiyor ilişki sırasında istemsiz bir sekir icimden su geldi dogum suyu olabilirmi hafif kanli idi
Bir_tirtilannesi Butterfly09 bence bir acile git canım suyun gelmiş olabilir ağrın vs varmı bebişin hareketleri nasıl
sozer1 Butterfly09 garanti olsun hemen acile git bence ya doğum suyuysa test yapıyolar hemen anlaşılıyor zaten sabahı bekleme
melek79 Butterfly09 suyun geldiyse tehlikeli. Ben olsam hemen acil giderdim. Büyük ihtimalle de nişan gelmiş zaten. Sancı olmasa da suyun gelmiş olabilir . Sancıyı beklememeni tavsiye ederim
Butterfly09 Bir_tirtilannesi hafiften ağrılarım oluyordu ama doktor yalancı sancı olduğunu söyledi canım bebeğin hareketleride normal için rahat etti gidince su degil akinti dedi
Butterfly09 melek79 gittim canım ama doktor akıntı olduğunu söyledi daha önce hiç olmamıştı böyle birsey
melek79 Butterfly09 geçmiş olsun tekrardan . Suyun gelmemesine sevindim sağlıcakla zamanında alalım kucagımıza bebeişlerimizi