Ben şöyle bıraktım ;
Öncelikle içme alanlarını sınırla , salonsa mutfak , mutfaksa balkon gibi..
Sigarayı sadece alışkanlıklarının yanında kullan. Yemekten sonra kahveyle birlikte gibi..
Çalışmıyorsan evde sigara sayılı olsun,sınırlandır kendini yani.
Günlük 3,4 taneye düşürdükten sonra bünye ona alışıyor ve fazlasını istemiyor inan.. ondan sonra da tek seferde kır paketi at , birkaç güne vücudun nikotini atmaya başlıyor zaten .. 3 gün içmeden durursan 4.gün istemiceksin🙏🏼